وي اضافه کرد: حضور ايران در نمايشگاههاي مختلف نشان از عزم سازمان ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري ايران براي توسعه گردشگري کشور دارد.
برزين تصريح کرد: غرفه ايران و هداياي تبليغاتي که در نمايشگاههاي مختلف گردشگري به مخاطبين و علاقه مندان به فرهنگ و تمدن ايران اهدا ميکردند نشان از آن دارد که با دارا بودن ظرفيت هاي خود در آستانه تبديل شدن به يک مقصد گردشگري است.
رئيس ستاد تبليغات و نمايشگاههاي گردشگري کشور ادامه داد: نام ايران، نامي آشنا براي کشورهاي رقيب است و اين مسئله مسوليت ما و سازمان ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري را دو چندان ميکند./102
انتهای پیام/